Na anderhalve dag in de bus.... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Na anderhalve dag in de bus.... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Na anderhalve dag in de bus....

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

07 Januari 2010 | Argentinië, Ushuaia

Jeey eindelijk, Ushuaia, de meest zuidelijk gelegen stad ter wereld :)
Volgende keer meer, k heb namelijk nog niets hier kunnen zien en 't is al laat. Wel alvast weer foto's, helaas dus niet van orca's...
Alles is nog steeds prima! (beetje gaar alleen van de lange busreis)

xxx

• 07 Januari 2010 - 07:36

Bianca Hoekstra:

Lieve Anique,
    Nog de allerbeste wensen voor 2010 en een hele mooie voortzetting van je bijzondere reis. Ik hoorde van de week een mooie wens: dat het mooiste van 2009 het slechtste in 2010 mag worden. Veel liefs, je tante

• 08 Januari 2010 - 21:08

Mark:

Zo te zien heb je het nog steeds naar je zin daar, Fijn!
    Heb je de Orca's nog gezien? lijkt me ook prachtig om mee te maken.

Nog een fijn nieuwjaar en tot snel.
    Liefs dikke X
    Mark

• 09 Januari 2010 - 00:05

Bert Hoekstra:

Heej lieve Niquejuh,

Ik ben blij dat je goed in Ushuaia bent aangekomen. De meest zuidelijk gelegen stad, hè. Nou, daar heb je alweer een record te pakken, na je bezoek aan Potosi, de hoogst gelegen stad, en Iguazu, één van de grootste watervallen ter wereld (breder dan de Victoria en Niagara watervallen, iets minder watervolume, maar veel beter toegankelijk dan bijv. de Victoriawatervallen). Straks nog misschien het Titicacameer als hoogstgelegen bevaarbare meer :-).
    Heel erg bedankt nog voor de leuke kerstcadeautjes (ik zal de lijmtube wel tevoorschijn halen :-) ).
    Het is al laat, morgen schrijf ik wel wat meer.
    Kijk ook nog even in je mailbox!

Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 09 Januari 2010 - 08:22

Mama:

Hoi Niekje,
    Wat zitten er weer prachtige foto's bij! Stéphanie heeft trouwens ook leuk voor pinguin gespeeld in de dierentuin in Arnhem. Verder blijft het hier echt winter. In 30 jaar is er niet meer zoveel sneeuw gevallen. Ook vandaag wordt weer zoveel sneeuw verwacht dat Margriet en Bert weer niet kunnen komen. We hebben nu voor de derde keer een nieuwe afspraak gemaakt. Als het zo doorgaat ben je er straks nog bij als ze komen! Ik neem aan dat jij inmiddels ook weer weet wat koude is? Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat zien in de omgeving van Ushuaia. Gisteren was ik bij Margo en Jo (vroegere buren) en die zijn verleden jaar ook in Argentinië geweest o.a. ook in Ushuaia en bij de watervallen in Iguazu. Hier hebben zij veel krokodillen gezien, en jij hebt daar gezwommen! Dus Niekske blijf uitkijken wat je allemaal doet (moet ik toch weer even zeggen!). Lieve schat, weer tot snel, veel liefs, mama.

• 09 Januari 2010 - 08:37

Stéphanie:

Heeeey:D

Super bedankt voor de cadeautjes! Vond het echt heel leuk! Ben nu al helemaal verliefd op die tas ;).
    Maar wat jammer dat je nog geen orca's hebt kunnen zien. Maar komt misschien nog wel toch. en zeeleeuwen en pinguins zijn ook al heel lief :).

Ik wens je weer heel veel plezier en kijk uit naar je volgende verslag!

Dikke kus (k)

• 09 Januari 2010 - 17:10

Michèle:

Dankje voor de cadeautjes! Veel plezier verder! groetjes