Na anderhalve dag in de bus.... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Na anderhalve dag in de bus.... - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Na anderhalve dag in de bus....

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

07 Januari 2010 | Argentinië, Ushuaia

Jeey eindelijk, Ushuaia, de meest zuidelijk gelegen stad ter wereld :)
Volgende keer meer, k heb namelijk nog niets hier kunnen zien en 't is al laat. Wel alvast weer foto's, helaas dus niet van orca's...
Alles is nog steeds prima! (beetje gaar alleen van de lange busreis)

xxx

  • 07 Januari 2010 - 07:36

    Bianca Hoekstra:

    Lieve Anique,
    Nog de allerbeste wensen voor 2010 en een hele mooie voortzetting van je bijzondere reis. Ik hoorde van de week een mooie wens: dat het mooiste van 2009 het slechtste in 2010 mag worden. Veel liefs, je tante

  • 08 Januari 2010 - 21:08

    Mark:

    Zo te zien heb je het nog steeds naar je zin daar, Fijn!
    Heb je de Orca's nog gezien? lijkt me ook prachtig om mee te maken.

    Nog een fijn nieuwjaar en tot snel.
    Liefs dikke X
    Mark

  • 09 Januari 2010 - 00:05

    Bert Hoekstra:

    Heej lieve Niquejuh,

    Ik ben blij dat je goed in Ushuaia bent aangekomen. De meest zuidelijk gelegen stad, hè. Nou, daar heb je alweer een record te pakken, na je bezoek aan Potosi, de hoogst gelegen stad, en Iguazu, één van de grootste watervallen ter wereld (breder dan de Victoria en Niagara watervallen, iets minder watervolume, maar veel beter toegankelijk dan bijv. de Victoriawatervallen). Straks nog misschien het Titicacameer als hoogstgelegen bevaarbare meer :-).
    Heel erg bedankt nog voor de leuke kerstcadeautjes (ik zal de lijmtube wel tevoorschijn halen :-) ).
    Het is al laat, morgen schrijf ik wel wat meer.
    Kijk ook nog even in je mailbox!

    Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

  • 09 Januari 2010 - 08:22

    Mama:

    Hoi Niekje,
    Wat zitten er weer prachtige foto's bij! Stéphanie heeft trouwens ook leuk voor pinguin gespeeld in de dierentuin in Arnhem. Verder blijft het hier echt winter. In 30 jaar is er niet meer zoveel sneeuw gevallen. Ook vandaag wordt weer zoveel sneeuw verwacht dat Margriet en Bert weer niet kunnen komen. We hebben nu voor de derde keer een nieuwe afspraak gemaakt. Als het zo doorgaat ben je er straks nog bij als ze komen! Ik neem aan dat jij inmiddels ook weer weet wat koude is? Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat zien in de omgeving van Ushuaia. Gisteren was ik bij Margo en Jo (vroegere buren) en die zijn verleden jaar ook in Argentinië geweest o.a. ook in Ushuaia en bij de watervallen in Iguazu. Hier hebben zij veel krokodillen gezien, en jij hebt daar gezwommen! Dus Niekske blijf uitkijken wat je allemaal doet (moet ik toch weer even zeggen!). Lieve schat, weer tot snel, veel liefs, mama.

  • 09 Januari 2010 - 08:37

    Stéphanie:

    Heeeey:D

    Super bedankt voor de cadeautjes! Vond het echt heel leuk! Ben nu al helemaal verliefd op die tas ;).
    Maar wat jammer dat je nog geen orca's hebt kunnen zien. Maar komt misschien nog wel toch. en zeeleeuwen en pinguins zijn ook al heel lief :).

    Ik wens je weer heel veel plezier en kijk uit naar je volgende verslag!

    Dikke kus (k)

  • 09 Januari 2010 - 17:10

    Michèle:

    Dankje voor de cadeautjes! Veel plezier verder! groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Niquejuh en America del Sur

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2010

De thuiskomst

10 Mei 2010

Terugreis is begonnen...

02 Mei 2010

Terug in Bolivia :)

28 April 2010

Machu Picchu

22 April 2010

Mijn verjaardag
Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 110256

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: