Evo - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Evo - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Evo

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

07 December 2009 | Bolivia, Cochabamba

Hola!
De reis naar Cochabamba was geen probleem, in 3 uurtjes waren we hier! Alleen geen bus naar Sucre: vanwege de verkiezingen (gister) rijden er geen bussen van zaterdagavond tot maandagavond :S ... En gister was alles dicht, geen auto´s op straat, geen markt, echt vreemd!!! Nja, vanavond gaan we (= Austin, Rotem en ik) in ieder geval richting Potosí (Sucre slaan we nu over). Gister was echt een relaxed dagje, we konden simpelweg niets doen. Maar we hebben wel de grootste Jesus ter wereld gezien!
En vandaag lekker geshopt!! Echt, er zijn zoveel leuke en goedkope dingen hier... Echt niet goed, mja, k was wel helemaal gelukkig met alle nieuwe spullen (kerstcadeautjes). Probleem is alleen het opsturen: 5 verschillende verhalen, wel mogelijk/niet mogelijk, duur blablabla, welkom in Bolivia..., pff uiteindelijk heb ik maar besloten het in Buenos Aires opnieuw te proberen... Alles komt dus waarschijnlijk nog wat later aan, sorry!

xxx

  • 07 December 2009 - 20:21

    Mark:

    Ohh das dan wel fijn z'n korte reis en nog lekker shoppen erna. :D
    Doet deze grote Jezus dan ook grotere dingen of is het een fake ;) haha.

    Veel plezier en doe maar een goed woordje voor mij bij hem.
    X

  • 07 December 2009 - 20:23

    Ella Hoekstra:

    Hoi Anique, ik lees nu voor het eerst alles over je reis,de computer bij ons is nu pas in orde.
    Geweldig wat je allemaal doet,echt indrukwekkend,heel veel liefs van ons en geniet van alles.

  • 07 December 2009 - 21:26

    Mama:

    Hoi Niki, wat fijn alweer wat te horen en het gaat helemaal op z'n zuidamerikaans zo te zien. Het gaat er nu heel anders aan toe dan in het park (heb net pas het fimpje gezien van jou en Gato, omdat ik niet wist hoe dat op gang te krijgen, en nu ben je zowaar aan het shoppen geslagen). Ben trouwens blij met de reisgenoten (zijn dat soms de zangers ? ). Hopelijk genezen je voeten en muggenbulten nu je uit de nattigheid bent, want dat lijkt me heel vervelend met al dat sjouwen en lopen wat je daar doet. Ik verheug me weer op het volgende bericht ( en velen met mij want er wordt veel naar je gevraagd hier in Sittard/De Wimmeren ) en op de kerstcadeautjes!. Niki, tot snel, het gaat je goed en weer veel liefs van mama.

  • 08 December 2009 - 12:27

    Desiree :

    Hoi meid,

    Op weg naar het volgende avontuur, echt leuk dat we jou zo een beetje kunnen volgen van wat je allemaal doet en beleefd.

    Fijn om te horen dat je metgezellen hebt, hoor mij weer... bezorgde vriendin;)!
    Maar jij red je wel, je hebt de Jungle in iedergeval overleefd, haha:)!

    Haha dat shoppen kon er ook niet aan ontbreken hé:)!

    Je zal Gato denk ik ook wel missen he? Want wat ik uit je verhalen opmaak ben je je echt aan hem gaan hechten!
    Kan ik me ook heel goed voorstellen. Maar misschien als je aan het einde van je reizen nog wat tijd overhebt dat je dan nog heel even naar hem terug kan keren.

    Ik heb verder ook nog wel nieuwtje van hier!
    Rutger en ik zijn ons aan het oriënteren om een huisje te kopen.
    Wij zijn vorige week naar een huisje gaan kijken, maar dat viel een beetje tegen.
    Maar we blijven gewoon op ons gemak rondkijken en dan zien we wel als we na het zoveelste huis die klik hebben van "ja dat is het"!

    Nog bedankt voor je reactie mbt mijn verjaardag, was echt een geslaagd feestje. Maar wel jammer dat je er niet bij kon zijn. Volgend jaar misschien beter hé;)!

    Ik wens je een goede reis naar Buenos Aires en mogen je voetjes en muggenbulten snel genezen!!
    Tot snel weer meis en het gaat je goed!!

    Dikke kus en veel liefs Deeske

  • 09 December 2009 - 16:44

    Bert Hoekstra:

    Heej lieve Niquejuh,

    Zo, ben ik eens een keer laat met mijn reactie.
    Maar jij hebt ineens de smaak (weer) te pakken met je verhalen, zeg. Dat is hartstikke leuk!
    Jezus 33 meter hoog, dat is niet niks. Ik zal je moeder maar niet vertellen dat Cochabamba ook de drugs 'hoofdstad' van Bolivia is :-). (dit dus niet lezen Carène).
    En ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar de cadeautjes :-).
    Als het goed is krijg je nu ook reacties van de rest van de Apeldoorn clan, Ella heeft zich in ieder geval al gemeld, zag ik.
    Het Sinterklaasfeest was trouwens weer heel gezellig, dat heb je dus mooi gemist :-P.
    Nou meiske, je zal wel snel Salar de Uyuni te zien krijgen (of dat heb je ondertussen al gezien?), dat ligt immers niet ver bij Potosi vandaan.
    Ik ben erg benieuwd hoe je dat vindt, maak maar veel mooie foto's.

    Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

  • 10 December 2009 - 15:34

    Bert Hoekstra:

    PS.
    Met jouw eigen beesten gaat het goed. Af en toe (als ie wat al te veel begint te piepen - als ik dus 't idee heb dat het hem niet (alleen) om eten gaat) geef ik Stoetel wat Reiki, waardoor het de volgende dag een stuk beter met hem gaat. Hij wil alleen niet al te veel aankomen; als dat zo doorgaat wordt 't niks met de kerst :-). Cherry leert al wel wat beter om te gaan met die afgebroken staartveer, maar het vliegen is nog steeds niet zoals het hoort (of zoals we het van hem gewend zijn).

    Heel veel liefs,
    xxx je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Cochabamba

Niquejuh en America del Sur

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2010

De thuiskomst

10 Mei 2010

Terugreis is begonnen...

02 Mei 2010

Terug in Bolivia :)

28 April 2010

Machu Picchu

22 April 2010

Mijn verjaardag
Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 110082

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: