Ciao Villa Tunari! - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Ciao Villa Tunari! - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Ciao Villa Tunari!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

04 December 2009 | Bolivia, Villa Tunari

Ohhh gister was het zover, afscheid van Gato... Maar het was een goede dag, lekker gewandeld in de jungle, gerend in de beek, een knuffel, een kus en toen ´Ciao Gato´ en een traan... Geen ´hasta mañana´ meer. En geen litteken van een kras of beet van Gato als herinnering (alleen restanten van muggenbulten, schrammem van stekelbomen en verschrikkelijk uitziende voeten waarvan de huid grotendeels eraf gescrubd is door zand en modder doordat ze constant nat zijn - k zal maar geen foto daarvan sturen...) Maar vandaag nog een lekker dagje vrij om wat rond te banjeren in het park en te spelen met de aapjes! Morgen rond 12u begint het volgende avontuur: de bus naar Cochabamba met 2 of 3 anderen van hier. In 4 uurtjes kunnen we daar zijn, maar het kan ook zo´n 17u duren, je weet het nooit met de wegen hier... Als het een beetje opschiet, probeer ik gelijk een nachtbus naar Sucre te nemen.
Jammer dat je me niet hebt kunnen bereiken mama! ik was iedere ochtend daar, maar ja als er niet opgenomen wordt, schiet dat natuurlijk niet echt op.. Misschien morgenochtend?? Hoewel ik niet zeker weet of ik dan om 8u al aan het ontbijt zit. Vanavond is m´n laatste avond en dat ga ik zeker weten vieren!!

  • 05 December 2009 - 00:15

    Bert Hoekstra:

    Heej lieve Niki,

    Ik wist niet dat je ook gebeten was door Gato. Is ie toch nog wat wild :-). Die apen zijn niet bepaald moeders mooiste, hè.
    Morgen is hier de grote dag: naar Apeldoorn voor de surpriseavond. Maar eerst nog wat afronden :-) :-). Voorpret is meestal de leukste pret.
    Ik hoop dat de busreizen voor jou een beetje voorspoedig verlopen, het zou jammer zijn als je daar zoveel tijd mee zou verliezen (ook al heb je een half jaar vakantie :-)).
    Als mama jou telefonisch niet bereiken kan moet je haar misschien zelf een keer bellen. En blijf als het enigszins kan deze weblog bijhouden!!!
    Ik wens je in ieder geval weer schitterende dagen toe en heel veel plezier.

    Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

  • 06 December 2009 - 10:32

    Mark:

    Hey Aniek,

    Echt super vet dat de dieren daar toch eigenlijk vrij zijn en dan toch ook weer tam.
    Lijkt me heerlijk om zo door z'n beekje te wandellen met een dier, maar wel wat lastig lopen zo met al die hindernissen ;)

    Heel veel plezier nog en hoop dat je een goede busreis hebt gehad.

    Liefs X

  • 06 December 2009 - 15:27

    Greta:

    Hoi Anique,

    Als je dit leest ben al lang en breed uit de bus,ik hoop dat de reis is mee gevallen. Ben benieuwd waar je nu weer terecht komt,we lezen het wel. Spannend hoor!
    Wederom heel veel plezier met je nieuwe avonturen.

    veel liefs van Greta

  • 10 December 2009 - 09:29

    Loe:

    Hey Anique,

    Voor jou is het vast inmiddels dagelijkse kost maar ik moet zeggen dat ik toch wel versteld stond van de filmpjes.
    Ik weet niet wat ik vreemder vind, een kat die niet bang is voor water, of een optreden van Carreras, Domingo en Pavarotti in hoogst eigen persoon midden in de jungle.

    Volgens mij hebben jullie het wel gezellig daar. Jammer dat je al afscheid hebt moeten nemen van Gato, maar dan kun je je tenminste gaan concentreren op het vinden van een menselijke Don Juan, want als ik me niet vergis zit de achtste week er aan te komen, en dan wordt het toch wel de hoogste tijd ;-)

    Groetjes Loe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Villa Tunari

Niquejuh en America del Sur

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2010

De thuiskomst

10 Mei 2010

Terugreis is begonnen...

02 Mei 2010

Terug in Bolivia :)

28 April 2010

Machu Picchu

22 April 2010

Mijn verjaardag
Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 110254

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: