Expeditie naar het noorden - Reisverslag uit San Bartolo, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Expeditie naar het noorden - Reisverslag uit San Bartolo, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Expeditie naar het noorden

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

19 Maart 2014 | Peru, San Bartolo

Ik zal alles later misschien nog wel uitgebreider vertellen, maar nu even kort, want ik zit in de bus.

Afgelopen vrijdag tot nu waren we in het noorden. Allereerst Mancora en omgeving, waar we het strand afgespeurd hebben tussen Mancora en Organos, 7 uur paard gereden hebben op het strand (en ja dat heb ik helemaal overleefd zonder ervaring :P) en met een visser de zee opgegaan zijn om levende dolfijnen te zien en te bestuderen (wat gelukt is, jeeeej :D).
Vervolgens een bliksembezoekje aan Paita voor onderwatergeluidsopnames en toen naar San José, het hoofddoel van de missie. Deze keer niet meer met een fancy 4 * 4 zoals in 2012 toen we strandden in de lagune en in het zand, maar gewoon met een vriendelijke visser in een soort van motorkar. En dat ging prima! 2 dagen zonder vast komen te zitten :P Helaas hebben we weer te maken met een massale stranding, even groot of zelfs groter dan 2 jaar geleden :(. Daarover later meer...

Ok, nu de terugreis, terug naar Ron en Chino. Hopelijk is alles goed met ze!

besitos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, San Bartolo

Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 110074

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: