Help mee pinguïns redden! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Help mee pinguïns redden! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Help mee pinguïns redden!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

22 April 2014 | Nederland, Sittard

Heey allemaal,

Ik ben net een petitie begonnen om zo'n 30 pinguïns (of misschien nog veel meer) uit een pinguïngevangenis in het noorden van Peru vrij te krijgen. Help alsjeblieft mee allemaal!

Dankjewel!

Verslag uit: Nederland, Sittard