Turbulente tijden - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Turbulente tijden - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Turbulente tijden

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

11 Januari 2017 | Nederland, Sittard

Nog 3 nachtjes slapen, dan is het weer zover... Even 5 weekjes om de gedachten op iets anders te richten en tegelijkertijd te reflecteren op mijn leven hier, waar ik sta en wat ik wil. Aan de andere kant lijkt alles steeds meer in mekaar over te lopen. Niet alleen rol ik deze keer bijna vanaf de post via de trein het vliegtuig in (en 20 februari hetzelfde in omgekeerde richting), maar ook komt Peru deze kant uit in de vorm van avocado's (dit leg ik nog wel een keertje uit). Het gevolg van dit laatste is dat tussen alle gedachten die te maken hebben met dingen die hier spelen iedere keer die avocado's rondstuiteren... (Of nee, niet echt stuiteren, want een avocado stuitert niet :P )

2016 was een gek jaar. Er gebeurde veel bij mensen op het eigen stuk of in de directe omgeving, als ook in 'de wereld'. Wat mij betreft lijkt dit zich in 2017 vooralsnog gewoon voort te zetten. Turbulente tijden dus, een hoofd vol gedachten en gebeurtenissen die alles weer eens op z'n kop zetten! Eerst maar eens zien wat Peru gaat brengen...

  • 14 Januari 2017 - 18:43

    Bert Hoekstra:

    En dan heeft ook het weer nog zo z'n streken....

Tags: Peru

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 110063

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: