Feliz Navidad !!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Feliz Navidad !!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad !!!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

24 December 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Heey aan iedereen:

´n hele fijne (hopelijk voor jullie witte) kerst!
Maak er iets gezelligs van!

heel veel groetjes,
liefs,

Anique

ps sorry geen kerstkaarten dit jaar...

• 24 December 2009 - 14:01

Bianca Hoekstra:

Lieve Anique,
    Wij wensen jou hele mooie, gezellige, vrolijke, bijzondere en onvergetelijke kerstdagen toe.
    Veel liefs,
    Gerard, Bianca, Kady en Melina

• 24 December 2009 - 15:38

Bart:

Hoi Anique

Ook een gezellig kerstfeest voor jou en je vrienden daar. Hier gaan we het zeker ook gezellig maken. En uitslapen, dat ook. Het waren vaak lange dagen bij de post, maar ook best wel gezellige.
    Vanavond gaat een lekkere (dure)fles whisky open en ga ik ff genieten. Maar laat zal het niet worden vrees ik.

liefs en groetjes

Bart.

Leuke hanger heb je om trouwens

• 24 December 2009 - 16:56

Greta:

Hoi Anique,

Het is hier steeds nog een beetje wit,maar het is steeds een beetje vriezen en dooien,dus of het een echte witte kerst wordt? Dat is even afwachten!
    Kerstmis,vrede op aarde,ik hoop dat je een fijne Kerst gaat beleven in BA,met goede mensen om je heen en in een vreedzame sfeer!

Lieve kerstgroeten van Greta,Dick en de rest van mijn nageslacht!

• 25 December 2009 - 00:14

Bert Hoekstra:

Hey lieve schat,

Ik wens jou daar in BA heel bijzondere, mooie en gezellige kerstdagen toe.
    En die sneeuw hier? Er ligt nog wel wat, maar het meeste is onderhand toch wel weggedooid. De sneeuwpop ligt alweer in stukken in de tuin. Eerst ging het hoofd (we moesten denken aan dat liedje "Oliver Cromwell" van Monty Python over King Charles I: "... Say goodbye to his head. Poor King Charles laid his head on the block / January 1649 / Down came the axe,and ..." :-) weet je nog?) en vervolgens de romp. Tja, dan blijft er niet veel meer over hè.
    Mooie foto's trouwens weer. Het zijn toch wel schitterende watervallen daar hoor.
    't Is al laat (01.11 uur), ik ga naar bed, morgen krijg je nog wel meer te horen.

Wederom heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 25 December 2009 - 08:16

Mama:

Lieve Anique, unne zaolige Keersmes van mam ! Dat het een onvergetelijke Kerst voor je mag worden Niek. Wat een prachtige foto's van Iguazu, vooral die met de kerstmuts! In dat opzicht pas je helemaal in ons plaatje want door de kerstoptocht van Sittard ( nieuw dit jaar) zijn wij vandaag ook allemaal voorzien van kerstmuts tijdens het eten. Je lege plek wordt trouwens op de valreep ogevuld door Nadieh en haar vriend Ali. En hier toch geen witte Kerst, de regen valt met bakken uit de lucht (negen uur 's ochtends ) en de sneeuw verdwijnt als 'sneeuw voor de zon' zonder zon. Lieve schat tot snel, ik ben benieuwd naar de vervolplannen, hoe (auto huren) en met wie. Veel liefs,mama.

• 25 December 2009 - 10:14

Ben:

Ik wens jou prachtige feestdagen toe ,en ik hoop dat je nog heel veel mooie dingen mag zien en beleven datzelfde geld natuurlijk ook voor die mensen die momenteel bij jou zijn .Liefs Ben .

• 25 December 2009 - 16:38

The Whole Familie:

heey meisy,

we zijn met kerst bij elkaar vandaag en missen je toch wel een beetje. We hopen dat je ook een leuke kerst hebt. dus bij deze fijne kerst en ook een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst van je moeder, stiefvader, stiefzusjes, en zusjes, thijs (mijn vriend)(die ken je nog nie, maar die leer je nog wel kennen :P) en bart. ik hoop dat je een super tijd hebt daar en veel leuke herinneringen eraan zult hebben. Tot over een paar maanden.

Groetjes sascha

• 25 December 2009 - 16:51

Bert Hoekstra:

Heej lieve Anique,

Zoals beloofd nog een aanvulling op mijn eerdere reactie.
    Mama had gelijk, de sneeuw is hier bijna volledig verdwenen. Alleen de restanten van de ons eerder ontvallen sneeuwpop King Charles I herinneren aan de sneeuwperiode. Het is hier momenteel, wat het weer betreft, een grijze, natte, saaie dag. Daar hoef je dus echt niet naar te verlangen :-). Hopelijk is het bij jullie ondertussen droog geworden.
    Reünie hè. Tof, gezellig hoor. Ik zie trouwens aan je gezicht op de foto's dat je je erg vermaakt (behalve dan waarschijnlijk bij de douane- en busperikelen :-)). Geweldig.
    Ik moet je wederom de groeten doen en je fijne (feest)dagen toewensen van oma.
    Heb je al enig idee wat je na BA gaat doen? Is dat nog steeds Mendoza, en dan zuidwaarts richting Patagonië en Vuurland?
    Oh, en als we je daar kunnen bellen, geef dan het telefoonnummer van je hostel door, als je wilt?
    En dan weer wat nieuwsfeitjes:
    In China is op kerstavond een uitzonderlijk zware baby geboren. Het kleine jongetje weegt wel 7 kilo. Dat is twee keer zo zwaar als een gemiddelde baby. Op advies van de dokter moet het kind nu al op dieet.
    Wel, niet, wel: Amerikaanse soldaten in oorlogsgebieden mogen toch nog zwanger worden.
    In de vroege uurtjes van eerste kerstdag is het hoogbejaarde nijlpaard Tanja in Artis overleden :-(. Ze werd 49 jaar.
    Een 60-jarige Peruaanse is woensdag doodgetrapt door een menigte mensen die was afgekomen op een gratis kerstlekkernij in een stadion in de Peruaanse stad Chimbote.
    (In Peru is trouwens ook een bus in een ravijn gestort; resultaat: tientallen doden). :-(
    Vrouw laat paus vallen tijdens mis in Rome. (er is blijkbaar van alles 'mis' in Italië: eerst Berlusconi in het ziekenhuis door een aanval met de Dom van Milaan en nu weer de paus belaagd). Gelukkig kon de Paus z'n mis voortzetten en "Net zoals elk jaar wenste hij in zijn reeks internationale kerstgroeten ook Nederland fijne kerstdagen: ''Een zalig en gelukkig Kerstmis.''". (pfoei, stel je voor dat we dat een jaar zouden moeten missen... :-)).
    De epidemie van de Mexicaanse griep lijkt voorbij :-).
    Koningin Beatrix is kritisch over virtuele contacten via sms en internet. Technische vooruitgang maakt de mensen onafhankelijker en afstandelijker, zei de vorstin vrijdag in haar jaarlijkse kersttoespraak. Nou ja Niekske, ik ben blij met onze virtuele wereld, want anders hadden we bijna geen contact in deze tijd met elkaar gehad.

Het bekende, maar welgemeende "Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader"

• 29 December 2009 - 15:58

Desiree:

Ey meis,

ik hoopt dat je een hele mooie kerst hebt gehad daar!
    Verder wens ik je nog fijn feestdagen en een knallend gelukkig gezond en avontuurlijk nieuwjaar!!!!!!

Xsie Deeske