Terugreis is begonnen... - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Terugreis is begonnen... - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Terugreis is begonnen...

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

10 Mei 2010 | Bolivia, Cochabamba

Hola!
De berg (Huayna Potosi, 6088m) was super!!! en natuurlijk heb k de top gehaald :D (om 1.30u op 5300m begonnen aan de lange tocht door de sneeuw en uiteindelijk weer te snel geklommen, waardoor we rond 5.50u op de top zaten, in ´t donker, in de kou...)
Voor de 2de keer afscheid genomen van Lior (die k weer in La Paz ontmoet had) en zonder slapen en douchen door met de nachtbus naar Cochabamba... k heb nog nooit zo goed in de bus geslapen :)! En nu misschien vanmiddag nog ff terug naar Villa Tunari, nog 1 keertje Gato zien, hopelijk... en dan ´s nachts door naar Santa Cruz. Ja, de terugreis is nu echt begonnen... Tot snel!

liefs, x

Ps peettante, beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd!
en sjel, alvast van harte gefeliciteerd!

• 10 Mei 2010 - 13:03

Bert Hoekstra:

Heej lieve schat,

Ik ben reuzebenieuwd naar de foto's.
    Ik hoop voor jou dat je Gato nog even te zien krijgt en dat ie je nog herkent ;-).
    Goeie reis terug en mis het vliegtuig niet :-).

Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 10 Mei 2010 - 19:17

Mama:

Niki, wauhh,wauhh,wauhh, wat een "toetje van je reis. Blij trouwens om te zien dat je op tijd van die "berg"af bent hoor want we willen wel dat je je vlucht haalt en op 13 mei hier arriveert ! En wat mooi om te zien dat je tot het einde aan toe zo straalt op al je foto,s. Dat doet mama ook goed.
    Niki,tot heel erg snel, heel veel liefs, mama.

• 11 Mei 2010 - 10:56

Michèle:

Dankjewel! Succes nog met Gato zien! Tot donderdag!
    groetjes

• 11 Mei 2010 - 15:32

Greta:

Iedere keer weer prachtige foto's!
    Maar jij staat er ook steeds blakend en stralend bij.
    Een hele goede terugreis en ik hoop,dat je ook weer blij bent om iedereen te zien en dat je weer kan aarden in dit vlakke land!Met ook mooie heuvels en duinen!
    Liefs,Greta

• 13 Mei 2010 - 12:50

Deeske:

Ey mupke,

Ohh wat is dat half jaar snel gegaan!
    Ik hoop ook dat je Gato nog te zien krijgt en nog even met hem kan gaan wandelen in de jungle;)!!

Een goeie terug reis meid, en tot heel heel heel snel.
    jippie je komt terug:)!!

Dikke kus