Wat gaat de toekomst toch brengen??? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Wat gaat de toekomst toch brengen??? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Wat gaat de toekomst toch brengen???

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

21 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Allereerst wil ik iedereen vragen ons aan de volgende (betaalde!) reis te helpen door even te stemmen op www.internationaalambassadeur.nl/AniqueenLibor
Alvast bedankt!

Goed, verder... mama is weer thuis. Ze heeft op weg naar 't vliegveld nog wel een ontsnappingspoging gedaan door toch niet braaf achter Jama aan te rijden waardoor we haar in groot Auckland helemaal kwijt waren... oeps... Maar ook dat is goed gekomen :D. De lange vlucht terug was wel saai en vermoeiend, maar is verder goed verlopen. Nu maar hopen dat ze snel weer haar draai in NL kan vinden! En ja, anders is 't inderdaad toch weer terug komen naar NZ, alleen of wij dan nog hier zijn...??
Ondertussen zijn Jama en ik hier nog niets wijzer geworden. Immigratie heeft schijnbaar 60 dagen + de 2 weken met kerst en oud&nieuw toen ze dicht waren, de tijd om zijn aanvraag voor een nieuw werkvisum (dat eigenlijk niet meer dan een verlenging van z'n oude visum is) te behandelen en het ziet er naar uit dat ze die tijd ook volledig gaan benutten... Ondertussen is z'n huidige visum verlopen en mag hij niet werken... Balen, balen, balen dus, want we kunnen nu niets regelen. 't is wachten... en wachten... en nog langer wachten... en toezien hoe z'n spaargeld langzaam verdwijnt :S... HEEEEL frustrerend! Tja, nog maximaal 9 dagen...

Hopelijk tot snel met goed nieuws!

xxx

• 24 Januari 2011 - 18:17

Bert Hoekstra:

Heej Niekske,

Don't worry, be happy :-).
    Alles is goed, zoals 't komt!
    Dat weet je toch.

Veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 26 Januari 2011 - 06:58

Mama:

Ik kan precies hetzelfde als papa tegen je zeggen. Het zijn ook jouw eigen woorden dus visualiseer je zelfgemaakte schilderijtje, dat je mij gegeven hebt, maar heel vaak.
    Ben nu trouwens bijna een week thuis en kan mijn draai nog niet echt vinden. Het weer helpt ook nog niet mee. Ik heb hier alleen nog maar een egale grijze lucht gezien, waar vaak (miezer)regen uitvalt. Een enorme tegenstelling met het heldere kleurrijke nieuw zeeland.
    Bovendien wenst mijn lijf nog niet in het hier behorende ritme over te gaan en wil nog steeds 's nachts eten en overdag niet helder worden.
    Zelfs de "aperitieftijd", normaal toch een duidelijk aanwezig iets, is niet herkenbaar. Mam is dus momenteel "van de drank", maar dat is niet het grootste "probleem".
    Het is wel fijn om iedereen te zien/te spreken en te horen hoe het gaat . Men heeft mij zelfs 'gemist"en dat doet ook wel goed hoor.
    Heel veel groeten en geniet zoveel als je kan van de zomer daar. Heel veel liefs, mama.