Jeeej huizenjacht is geslaagd!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Jeeej huizenjacht is geslaagd!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Jeeej huizenjacht is geslaagd!!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

14 September 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

oh ja morgenochtend is het zover: we gaan verhuizen naar ons nieuwe appartementje!!!! MET zwembad en fitness :D :D Foto's zullen hoop ik snel volgen...

Dus, uhm ja na veel gezoek, gebel, en geregel hebben we dan toch eindelijk wat we willen. Uiteindelijk hebben we zelfs nog kunnen kiezen, want we waren de ideale kandidaten voor twee woningen :D. (En nee dat ben je hier niet zomaar, want er gaat een hele credit/sociale contacten check aan vooraf, maar met Jama's geweldige schoonmaakkwaliteiten...: 'honest, organised, co-operative and very hard working member of our
staff' en 'able to fill this position over and above hundreds of NZ citizens who were not able to complete the vicarious hours and exhausting work' ...:P stiekumpjes gekopieerd vanuit z'n referentie voor de aanvraag van de verlenging van z'n werkvisum. Maar fijn toch om te weten dat ie dat zo goed kan :D Nu thuis nog...).
Anyway, de andere optie was groter, met 2 slaapkamers, maar het zwembad heeft gewonnen...

Afgelopen zaterdag was groot shopgebeuren om alle benodigdheden alvast in huis te halen. Gelukkig is er wel al een koelkast en wasmachine en misschien dat ook de tafel en kledingkast zijn blijven staan. Maar verder, heerlijk shoppen en natuurlijk zorgen dat alles straks weer leuk bij elkaar past enzo, lekker gezellig maken. En ondanks dat Jama best wel 'n shopaholic is, (ja echt waar!), en kijk op dingen heeft, mocht ik het meeste uitzoeken. YESS !!! :D :D Ja mam, nieuwe dekbedovertrek, kussens, servies... (en onbreekbare wijnglazen :D) Heerlijk als je niets hebt en weer helemaal opnieuw kan kiezen!!! wel een aanslag op je bankrekening :S....

Hopelijk snel meer! maar, ondanks dat ik al hard bezig ben met het aanvragen van internet, duurt het waarschijnlijk nog zo'n 10 dagen voordat we dat daar hebben...

xxx

Ps voor alle brieven en kerstkaarten :P... het adres is:
2D/30 Westward Ho Road, Glen Eden, Waitakere City 0602, Auckland.

• 14 September 2010 - 08:40

Bert Hoekstra:

Heej Niekske,

Geweldig nieuws! (die aanslag op je bankrekening... :-) ).
    Maar zonder dollen, het is natuurlijk wel hartstikke goed nieuws dat jullie een nieuwe woning hebben. Ik ben reuze benieuwd hoe het daar uitziet (gaat uitzien) en hoe het jullie daar gaat bevallen.
    En dan bel je ineens en stop ik met typen en ga kletsen (skypen). :-)
    Later dus meer...

Heel veel liefs eneen heel dikke knuffel,
    je vader

• 14 September 2010 - 10:01

Mama:

Nou Niekje, dat heeft zich ook weer mooi ingevuld!
    Het klinkt goed wat je over de woning schrijft.
    Toch weer leuk om opnieuw spullen bij elkaar te krijgen nadat hier alles opgeruimd is.
    Tot vrijdag. Liefs mama.

• 14 September 2010 - 12:31

Bart:

Proficiat met jullie nieuwe woning. Maar zwembad en fitness, in een appartementje? Een gezamenlijk zwembad voor het hele complex misschien? Op google maps is jullie appartementen complex goed te zien. Een McDonalds op loopafstand. Altijd gemakkelijk!

Groetjes

• 14 September 2010 - 13:11

Michèle:

heej zus!

ik ben heel blij voor jullie dat jullie iets leuks hebben kunnen vinden! Veel plezier met inrichten enzo!

• 15 September 2010 - 21:27

Milou:

Ej Niquejuh,

Dat klinkt goed een appartement met zwembad en fitniss.. Genieten van het goede leven he..en dat opnieuw mogen inrichten lijkt me idd heerlijk (afgezien van de lege bankrekening dan)..geniet ervan..ik wacht op de foto's van jouw casa...xj Milou