On the road - Reisverslag uit Pukenui, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Pukenui, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

04 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Pukenui

ff snel 'n berichtje vanuit Pukenui ('t verre noorden van NZ). Maandagmiddag zijn we uit Auckland vertrokken... JEEEEEEEEEEJ :D :D Eindelijk weg uit de grote stad :D Alles ging heel voorspoedig (appartement opruimen en schoonmaken, auto ophalen, sleutels inleveren enz) en ondanks de regen vertrokken we vol goede moed uit Auckland. De weersvooruitzichten waren slecht: regen, regen, regen en wind. Echt herfstweer. Maar niet hier :D De eerste avond kamperen was droog, de eerste zonsopgang was prachtig, daarna 'n paar buitjes en toen vrijwel alleen maar zon :D We hebben zelfs al in de zee gezwommen! En dat alles terwijl Auckland gister geteisterd werd door een tornado :P Hehe, net op tijd ontsnapt ;) Maar goed, 't is Jama's beurt nu voor 't internet dus ik stop er nu mee. Tot over 'n week :D

liefs, xxx

• 04 Mei 2011 - 04:58

Lin:

Geniet er nog van dat laatste weekje, tot snel! Xxx

• 05 Mei 2011 - 07:18

Mama:

Dat van die tornado hebben we hier ook meegekregen. Je zal die toch net over je heen krijgen op jullie laatste dag in Auckland ! Iedereen was blij met jullie ontsnapping op het juiste moment (uit Auckland en voor jou Anique, uit de Mac Donald. Heeft dat nog veel moeite gekost ? Of wachten ze je op het vliegveld weer op om de echte ontsnapping te verhinderen ? )
    Heel fijn dat het weer toch nog meezit. Hier in Nederland weten we onderhand al niet meer wat regen is. Het blijft maar droog en zonnig weer. Er worden weer records gebroken wat het weer betreft. Alles is hartstikke droog en er zijn al heel wat (duin)branden geweest.
    Over een week zijn jullie allebei hier in Sittard. Het gaat nu heel erg snel en papa en mama komen maar niet aan opruimen toe (en oma komt ook nog !) Wat dat betreft is er weinig veranderd in de tijd dat je weg bent geweest. Budel wordt toch de toekomst voor ons allemaal denk ik.
    Nou Niekje en Jama, geniet er nog even van, allebei een dikke knuffel van mam en tot ziens in Sittard volgende week.

• 06 Mei 2011 - 15:15

Bert Hoekstra:

Heej lieve schat,

Nog maar een paar dagen en dan... TERUG NAAR NEDERLAND, TERUG NAAR SITTARD, TERUG NAAR JE FAMILIE EN VRIENDEN (EN CHERRY) !!! :-) :-) :-)
    Oh, behalve dat oma vrijdags komt (waar laat ik al m'n troep?), is het heel waarschijnlijk dat Jeroen in het weekend eveneens de reis naar Sittard onderneemt en een paar nachtjes blijft slapen (waar laat ik Jeroen? :-) - we dachten al aan het 'hondenhok' ;-) ).

Er kwam vandaag trouwens ook een aangetekende brief uit Phuket (Thailand) voor jou. Na overleg met mam heb ik 'm toch maar geopend (nee, mam was nieuwsgierig :P ).
    Nou, eerlijk gezegd viel het niet mee! Slechts een 'grade A', omdat "having performed significantly higher than the required level in all course assignments".
    Voortaan nog beter je best doen, zou ik zeggen :-).
    Hoe het ook zij: van harte proficiat met je 'ITTT TEFL Certification'.
    Nou mag je Engelse les geven (in het buitenland). Wie had dat ooit achter jou gezocht, met tweeën e.d. voor luistervaardigheid op de middelbare school :-).

Nou meiske, geniet nog van die allerlaatste dagen in NZ, laat je niet alsnog tegenhouden door de McDonald's lui en alvast een heel voorspoedige thuisreis gewenst (ook later voor Jama natuurlijk).

Groetjes aan Jama,
    heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 07 Mei 2011 - 22:28

Bert Hoekstra:

Nog maar één dagje NZ...

• 08 Mei 2011 - 01:44

Anique:

Ja... snik snik... dag mooi NZ...