Turbulente tijden, nu meer dan ooit - Reisverslag uit Los Organos, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Turbulente tijden, nu meer dan ooit - Reisverslag uit Los Organos, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Turbulente tijden, nu meer dan ooit

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

16 Februari 2017 | Peru, Los Organos

Geen walvishaaien, het is weer niet gelukt! :( Wel een aantal fijne boottripjes, zelfs een nacht op zee, heerlijk kunnen uitwaaien, gedachten even aan de kant kunnen zetten. Wakker worden op zee was grappig. We waren met 2 vissers mee op de boot. Toen ik wakker werd en me omdraaide keek ik recht in de dode ogen van een aantal pasgevangen vissen. Nee mam, hier heb ik geen moeite mee ;) . De vissers waren hun net aan het binnenhalen. De rondvliegende pelikanen hadden dit natuurlijk door en dobberden verwachtingsvol rondom de boot. Regelmatig wierpen de vissers ons een visje toe wat ze zelf niet konden gebruiken. Dit konden we dan aan de pelikanen voeren. Het is net als eendjes voeren in het park, alleen nu met vis en pelikanen :D . Een vredig ochtendtafereeltje, ver weg op zee.

Voor de rest is mijn leven op dit moment ver van rustig en vredig. Alles staat op z´n kop. Het is een grote chaos. Verwarrend, pijnlijk, beangstigend. Ik kies hoe dan ook niet de gemakkelijkste weg. En terwijl ik vertrok met de hoop dat dingen duidelijker zouden worden en dat ik beter zou weten waar ik nu sta in mijn leven, is juist alles overhoop gehaald. Maar misschien is dit de enige manier om dingen echt duidelijk te krijgen, wakker geschud te worden, dingen los te laten en een nieuwe weg in te slaan... Een ding weet ik wel: ik leef, intens!

  • 16 Februari 2017 - 15:14

    Bert Hoekstra:

    Heel veel sterkte en wijsheid voor de komende tijd.
    Moge het inzicht spoedig komen!

  • 17 Februari 2017 - 08:45

    Bert Hoekstra:

    Oww, en wat betreft die walvishaaien, je kunt niet alles tegelijk hebben.
    Wie weet duurt dat ook vijf jaar. :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 1784
Totaal aantal bezoekers 109899

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: