De dagen in San Bartolo (vervolg) - Reisverslag uit Los Organos, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu De dagen in San Bartolo (vervolg) - Reisverslag uit Los Organos, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

De dagen in San Bartolo (vervolg)

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

03 Februari 2016 | Peru, Los Organos

Ik kon bij Filippo blijven slapen. Hij heeft 4 honden, 5 katten en een pelikaan met maar 1 vleugel. Alle dieren heeft hij opgevangen, geen één bewust aangeschaft. En 't is weer eens wat anders dan een zeeleeuw of een pinguïn als je uit je slaapkamerraam kijkt ;) . Filippo heeft door zijn ijssalon ook veel contact met allerlei mensen in San Bartolo, ook met iemand die vliegtuigjes in Santa Maria bezit, dus zaterdagmiddag vloog ik ineens in zo'n ultralicht vliegtuigje over San Bartolo en omgeving! Echt super gaaf! :D
Diezelfde dag nog geluncht met Carlos van ORCA en we hebben een goed gesprek gehad. Ben dus blij dat ik dat gedaan heb. Hij wil zelfs beetje bij beetje gaan publiceren, zelfs over de strandingen! Het is voor mij wel nog eerst zien en dan geloven, maar z'n houding en visie was veranderd ten opzichte van 2 jaar geleden. Positief dus.
Na San Bartolo nog een dag in Lima, nu met Carolina en haar vriend. Goed om ook hen weer te zien en als altijd hadden we een hoop lol samen :) . Ik ben blij dat ik de tijd genomen heb om eerst iedereen weer te zien alvorens aan een nieuw avontuur te beginnen. Zover goede gesprekken, leuke ontmoetingen en veel gelachen :D .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 109905

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: