De dagen in San Bartolo (vervolg) - Reisverslag uit Los Organos, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu De dagen in San Bartolo (vervolg) - Reisverslag uit Los Organos, Peru van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

De dagen in San Bartolo (vervolg)

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

03 Februari 2016 | Peru, Los Organos

Ik kon bij Filippo blijven slapen. Hij heeft 4 honden, 5 katten en een pelikaan met maar 1 vleugel. Alle dieren heeft hij opgevangen, geen één bewust aangeschaft. En 't is weer eens wat anders dan een zeeleeuw of een pinguïn als je uit je slaapkamerraam kijkt ;) . Filippo heeft door zijn ijssalon ook veel contact met allerlei mensen in San Bartolo, ook met iemand die vliegtuigjes in Santa Maria bezit, dus zaterdagmiddag vloog ik ineens in zo'n ultralicht vliegtuigje over San Bartolo en omgeving! Echt super gaaf! :D
Diezelfde dag nog geluncht met Carlos van ORCA en we hebben een goed gesprek gehad. Ben dus blij dat ik dat gedaan heb. Hij wil zelfs beetje bij beetje gaan publiceren, zelfs over de strandingen! Het is voor mij wel nog eerst zien en dan geloven, maar z'n houding en visie was veranderd ten opzichte van 2 jaar geleden. Positief dus.
Na San Bartolo nog een dag in Lima, nu met Carolina en haar vriend. Goed om ook hen weer te zien en als altijd hadden we een hoop lol samen :) . Ik ben blij dat ik de tijd genomen heb om eerst iedereen weer te zien alvorens aan een nieuw avontuur te beginnen. Zover goede gesprekken, leuke ontmoetingen en veel gelachen :D .