Laatste dag NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Laatste dag NZ - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Laatste dag NZ

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

08 Mei 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Tja, beetje dubbel gevoel zo'n laatste dag. Leuk om iedereen weer te zien natuurlijk, maar de afgelopen week was zo heerlijk! We hebben iedere keer zo'n mazzel gehad met het weer ('s nachts regen en storm, maar overdag prachtig zonnig weer) en alles verliep verder prima :D Nu even terug in Auckland, vanavond waarschijnlijk slapen in Karekare (afscheid nemen van ons favoriete strand dichtbij Auckland), hopelijk een mooie zonsondergang en dan vroeg op, spullen in de auto en op naar het vliegveld. Om 8.40 verlaat ik dan na ruim 8 maanden NZse bodem... Jama moet dan nog even wachten ;)

Tot overmorgen! (voor Sjel, en voor de rest ietsje later.)
Papa, succes met opruimen!
Margriet, beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!

xxx

• 08 Mei 2011 - 05:14

Mama:

Goh Niek ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Afscheid nemen is niet onze favoriete bezigheid. Wel bijzonder dat jullie je laatste nacht nog op Karekare doorbrengen. Daar ben je toch heel wat keerjes (met de fiets ! ) geweest en net dat strand zal altijd een speciaal plekje in je hart blijven innemen.
    Heel fijn dat jullie toch nog mooi weer hebben gehad de laatste dagen. Wat dat betreft bof jij meestal wel.
    Nu rest mij nog om jullie een goede terugvlucht te wensen. Tot heel snel, liefs mama.