Een half jaar in NZ, een half jaar samen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Een half jaar in NZ, een half jaar samen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Een half jaar in NZ, een half jaar samen

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

28 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ja, 'k ben alweer een half jaar van huis en 't is alweer een half jaar geleden dat ik Jama weer voor het eerst zag. Een half jaar samen dus en het gaat nog altijd prima :D :D :D
Maar we komen naar NL, het staat nu vast: mijn vlucht is 9 mei, die van Jama 11 mei. Dus papa, we zijn allebei mooi op tijd voor je verjaardag :P en Sjel, ik ook al voor die van jou :P Helaas, hebben we niet dezelfde vlucht, dat was voor Jama ruim 2 keer zo duur als de vlucht die hij nu heeft. Ook voor hem een vlucht boeken en mijn vlucht omboeken naar die van hem bleef nog steeds duurder. Dan maar een paar daagjes zonder elkaar en elk onze eigen weg naar Amsterdam maken. Onze routes zijn ook helemaal verschillend: ik vlieg via Seoul (Zuid-Korea, hopelijk lopen de spanningen tussen Noord- en Zuid-Korea niet verder op :S) en Madrid naar Amsterdam, terwijl Jama alleen een tussenstop (wel een lange...) in Kuala Lumpur (Maleisië ) heeft. Gelukkig voor hem, want hij houdt niet zo van vliegen, met name opstijgen en landen... Maar hij zal 't wel overleven, ook al ben ik er niet om z'n handje vast te houden :P
Nu de vlucht geboekt is, kunnen we de rest ook langzaam gaan regelen. Internet hebben we nog tot 22 april, dus papa, onze wekelijkse Skypegesprekjes kunnen nog even doorgaan :D

Mei komt al snel...

xxx

• 28 Februari 2011 - 10:00

Bert Hoekstra:

Heej lieve schat,

Wat jammer nu, dat jullie al zo snel naar Nederland komen :-) :-).
    En dat alleen voor Pinkpop?

Maar zonder gekheid, ik ben blij dat 'de kogel nu eindelijk door de kerk is' en dat je wederom op tijd terug bent voor mijn verjaardag :-) :S :-).
    Dat moet kennelijk zo uitkomen.
    En zelfs Jama kan dit jaar meefeesten! :-)

Gelukkig kunnen we nog ff blijven skypen (alhoewel ik dat dus wel de laatste tweeënhalve week van jouw/jullie verblijf in NZ moet missen :-( ) en mailen, en kun jij nog wat stukjes schrijven en publiceren. Blijven we toch nog een tijdlang op de hoogte van jullie reilen en zeilen.:P
    Tja, en wanneer jullie vervolgens geen internet meer hebben is er altijd nog de 'ouderwetse' telefoon :-).

Niekske, tot dinsdagavond (woensdagmorgen NZ-tijd).

Groeten aan Jama,
    veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 07 April 2011 - 08:47

Bert Hoekstra:

Heej Niekske,

McDonald's wilde je eerst als FILIAALMANAGER aanstellen (met een NZ residency in het vooruitzicht), maar je bent er niet op ingegaan, en nu ben je dan MEDEWERKER v/d MAAND!
    Zo, dat mag wel eens breder bekend gemaakt worden!
    Yeah! :-) ;-) :P
    Ze willen je daar klaarblijkelijk heel graag houden, maar gelukkig trap je er niet in: je komt gewoon (samen met Jama) terug naar NL.
    En daar ben ik hartstikke blij om.
    Yeah! :-) ;-) :P

Groetjes aan Jama,
    heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 09 April 2011 - 06:04

Mama:

En mama uiteraard ook ! (blij dat je terugkomt)
    Het aftellen gaat nu snel.
    Veel liefs en groeten.