Jama mag blijven!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Jama mag blijven!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Jama mag blijven!!!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

25 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hahahahahaha, na bijna 3,5 maand wachten en de brief van vorige week waarin letterlijk staat 'we are unlikely to approve your application', is dit onwaarschijnlijke toch gebeurd: hij heeft een nieuw visum!

Hmm, ok, wat nu? 't geeft ons in ieder geval wat meer tijd en Jama mag weer werken, yes! :P

xxx

  • 25 Februari 2011 - 08:00

    Bianca Hoekstra:

    Wil ik net gaan schrijven hoe vervelend het is als je je toekomstplannen moet wijzigen omdat het moet en niet uit vrije wil, lees ik dit bericht. Maar dat is natuurlijk fantastisch nieuws voor jullie. Wel jammer voor Carene die het al helemaal zag zitten, denk ik, dat dochterlief weer bij haar is, maar..... ook dat zal weer wennen. Ben benieuwd wat jullie plannen nu zullen zijn.
    Ik wens jullie veel geluk met dit goeie bericht.
    Liefs, Bianca

  • 25 Februari 2011 - 08:46

    Bert Hoekstra:

    Heej Niekske,

    PROFICIAT !!! :-) :-) :-)
    Eindelijk na al die maanden van wachten een positieve uitslag (Kiwi's kunnen klaarblijkelijk zelf niet goed schoonmaken?).
    Tja, nu moet die knop natuurlijk weer om, want jullie gingen er al vanuit dat jullie naar Nederland zouden vertrekken.
    Ik zou zeggen, geniet eerst maar eens en denk dan pas na over deze nieuwe situatie.
    Koop (op mijn kosten) een goede fles wijn (of twee, dan wat minder duur :-) ) en drink er dan maar goed van om het te vieren. Proost!!! :P

    De keerzijde is er vanzelfsprekend ook. Mam is al bezig bij Ben in te trekken. Daarvoor moe(s)t daar weer eerst puin geruimd worden (lees: ouwe troep naar het stort brengen), want mam moet natuurlijk haar spulletjes bij Ben kunnen plaatsen. Jaja, je merkt dat zo'n Nieuw-Zeelandse beslissing ook hier nogal wat teweeg brengt :-).

    Dit is een eerste snelle reactie. Binnenkort schrijf ik wel weer wat meer.
    Tot dan of anders tot bij het skypen.

    Groetjes aan Jama,
    Veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 109904

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: