Jama mag blijven!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Jama mag blijven!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Jama mag blijven!!!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

25 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hahahahahaha, na bijna 3,5 maand wachten en de brief van vorige week waarin letterlijk staat 'we are unlikely to approve your application', is dit onwaarschijnlijke toch gebeurd: hij heeft een nieuw visum!

Hmm, ok, wat nu? 't geeft ons in ieder geval wat meer tijd en Jama mag weer werken, yes! :P

xxx

• 25 Februari 2011 - 08:00

Bianca Hoekstra:

Wil ik net gaan schrijven hoe vervelend het is als je je toekomstplannen moet wijzigen omdat het moet en niet uit vrije wil, lees ik dit bericht. Maar dat is natuurlijk fantastisch nieuws voor jullie. Wel jammer voor Carene die het al helemaal zag zitten, denk ik, dat dochterlief weer bij haar is, maar..... ook dat zal weer wennen. Ben benieuwd wat jullie plannen nu zullen zijn.
    Ik wens jullie veel geluk met dit goeie bericht.
    Liefs, Bianca

• 25 Februari 2011 - 08:46

Bert Hoekstra:

Heej Niekske,

PROFICIAT !!! :-) :-) :-)
    Eindelijk na al die maanden van wachten een positieve uitslag (Kiwi's kunnen klaarblijkelijk zelf niet goed schoonmaken?).
    Tja, nu moet die knop natuurlijk weer om, want jullie gingen er al vanuit dat jullie naar Nederland zouden vertrekken.
    Ik zou zeggen, geniet eerst maar eens en denk dan pas na over deze nieuwe situatie.
    Koop (op mijn kosten) een goede fles wijn (of twee, dan wat minder duur :-) ) en drink er dan maar goed van om het te vieren. Proost!!! :P

De keerzijde is er vanzelfsprekend ook. Mam is al bezig bij Ben in te trekken. Daarvoor moe(s)t daar weer eerst puin geruimd worden (lees: ouwe troep naar het stort brengen), want mam moet natuurlijk haar spulletjes bij Ben kunnen plaatsen. Jaja, je merkt dat zo'n Nieuw-Zeelandse beslissing ook hier nogal wat teweeg brengt :-).

Dit is een eerste snelle reactie. Binnenkort schrijf ik wel weer wat meer.
    Tot dan of anders tot bij het skypen.

Groetjes aan Jama,
    Veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader