Kerst - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Kerst

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

26 December 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Heey iedereen, bedankt voor de kaarten (mama k ben reuzetrots op je, als k terug ben, ben je ´n echte computerfreak volgens mij :) ) en de cadeautjes!!
Gister was gezellig! met een groep van ongeveer 15 man uitgebreid lunchen in het appartement wat 4 van hen samen huren. Ja, ´n normale kerst: veel eten! en cadeautjes natuurlijk :) gister was 't weer uiteindelijk prima, vandaag is het echt bagger: nu regent 't hier pijpenstelen. Maar gelukkig ist wel warm :)
tel. van ´t hostel is (0054) 11 4381 1138 (zoals 't er nu naar uitziet, ben k nog wel ff hier vandaag... (oh en ze spreken engels hier)
Fijne kerstvoortzetting! (hier is 't maar 1 dagje..)

xxx

• 26 December 2009 - 18:54

Lin:

Hey Anique! Ziet er weer geweldig uit! Geniet van je kerst in BA, en uiteraard van de rest van je reis in een avontuurlijk 2010!

Liefs Lin

• 27 December 2009 - 00:38

Hey meiske,

Tja, slecht weer, maar je kunt niet alles hebben hè :-). Morgen zou het bij jullie weer zonnig moeten zijn, dat is hoopvol nietwaar.
    Ik bel je morgenochtend (zie mailtje).

xxx
    je vader

• 29 December 2009 - 15:20

Chris:

Hoi oud-collega ;),
    Ik hou het allemaal goed bij. Hartstikke leuk om dat allemaal mee te maken. Vooral dat geweld van Iguazu. Lijkt me wel geweldig. Je zult de spetters wel in de verre omtrek voelen?
    Patagonië staat ook nog op het programma? Dat is ook een geweldige gewaarwording. Een vriend van me is er ook geweest tijdens de voorbereidingen op Antarctica (misschien een tip?).
    Geniet ervan en alvast een fijne jaarwisseling (ben je dan nog in BA???).

Groetjes,
    Chris

• 29 December 2009 - 22:59

Heej lieve Anique,

Lijkt me een goed besluit om Oud en Nieuw in BA te vieren. Lekker gezellig met al die bekenden daar. Heb je al een andere hostel kunnen vinden? Zo ja, kun je dan weer het telefoon- (en kamer-) nummer aan ons doorgeven?
    Daarna naar Puerto Madryn voor de walvissen; welke zijn dat? Orca's? Lijkt me geweldig om die beesten in het echt te zien (maar dan moeten ze de zeeleeuwen ff met rust laten :) ).
    En hoe is het trouwens met de tangolessen op bergschoenen afgelopen? Had je danspartner na afloop nog gevoel in de tenen over :-) ?

Wij, mama, zussen en ik, zijn vandaag een dagje uit naar Burgers Zoo geweest. Was heel mooi met al die thema's als Bush, Desert, Ocean, Mangrove, etc. en we hebben er enorm van genoten. (om jou ook op de hoogte te brengen van de laatste ontwikkelingen :-)).

Blijf genieten, heel veel liefs en een dikke knuffel,
    je vader

• 30 December 2009 - 19:17

PS.
    En wie maakten het meeste lawaai in de Zoo???
    De Patagonische rotsparkieten!
    Tjeetje, die kon je door de halve dierentuin horen, zeg. Als jij dus naar Patagonië gaat ... :-). (ze graven holen in rivieroevers).
    Oh, en ga je alleen naar Patagonië of heb je weer gezelschap?

x, je vader

• 01 Januari 2010 - 07:44

Mama:

lieve schat, inmiddels is het nieuwe jaar ook voor jou in BA begonnen, dus Niekske bij deze een heel gelukkig, bijzonder, mooi en liefdevol 2010! Een hele dikke knuffel van mama.

• 01 Januari 2010 - 13:19

Greta:

Lieve Anique,

Ook voor jou daar in het verre Argentinie,de allerbeste wensen voor 2010!