Gato!!! - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu Gato!!! - Reisverslag uit Villa Tunari, Bolivia van Anique Hoekstra - WaarBenJij.nu

Gato!!!

Door: Anique

Blijf op de hoogte en volg Anique

06 November 2009 | Bolivia, Villa Tunari

Heeey!
Alles prima hier en wat leuk dat er zoveel mensen geïnteresseerd zijn in wat ik hier allemaal meemaak!!
Helaas heb ik nu niet zoveel tijd voor een uitgebreid verhaal, want het is pizza-avond in een van de favoriete restaurantjes hier en die pizza wil ik niet missen of koud laten worden... (serieuze concurent voor kiko-pizza´s, sorry...) En net heb ik al lekker verse empanada´s gehad na een actieve jungledag.., en vanmorgen (zoals iedere ochtend) pannenkoek met suiker en banaan, hmmmm! Zelf koken was er tot nog toe niet bij, maar ja, wanneer in je leven kun je nu zo goedkoop iedere avond gaan uiteten en worden er iedere ochtend pannenkoeken voor je gebakken?? Lekker van genieten dus;) !
Maar goed, nu alvast wel wat foto´s van Gato (Sorry Step, maar ik denk dat ie toch niet telt voor de weddenschap... Tot nog toe in deze 2 weken nog niets gebeurd trouwens, dus helaas al eerste afvallers voor de krat alfabier...)
Wat fijn dat het goed gaat met m´n sjatties! Dat Stoeteltje al lekker op gewicht is daar had ik geen moment aan getwijfeld! Oh weet je wat wel verschrikkelijk is, Gato heeft eens per week Stoeteltjes op het menu staan... En de volgende keer als ik aan de beurt ben met vlees snijden, moet ik ze waarschijnlijk ook opensnijden om de poep eruit te halen, want daar houd Gato niet van :S

Misschien snel weer een uitgebreid verslag..

liefs,
x

  • 07 November 2009 - 06:44

    Mama:

    Stoeteltjes op het menu, erger kan niet. Als dat lukt dan kan je echt alles aan! Heel fijn om weer iets te horen en om het nieuwe "sjattie" te zien. Het gaat je zo te zien allemaal wel goed af en het lijkt me daar ook heel gezellig als ik de Halloweenfoto zie. Mam is wel weer gerustgesteld. Volgens mij werkt je waterzuiveringsinstallatie ook wel, klopt dat? Lieve schat, het gaat je goed en tot snel, veel liefs, mama.

  • 07 November 2009 - 08:28

    Stéphanie:

    Dacht ik net eens de 1e reactie te kunnen versturen, is mama me weer voor :P

    Maar ja het ziet er inderdaad echt super gezellig uit daar! En wat is Gato een lieverd om te zien! Kan je hem niet stiekem mee naar huis nemen strax. Heb echt zin om hem te knuffelen :P Ofja doe misschien toch maar niet, denk niet dat stoetel daar heel gelukkig mee zal zijn :P

    Je hebt daar wel echt een lekker luxe leven zeg met al dat eten. Ben jaloers! Alleen dat je stoeteltjes moet opensnijden is dan wel weer wat minder. Alvast heel veel succes daarmee!

    Wel jammer van de weddenschap. Zal alvast gaan beginnen met sparen voor die krat.. :P

    Maar ja, ik kijk uit naar je uitgebreidere verslag!

    Liefs,
    Stéphanie

  • 07 November 2009 - 09:18

    Paul Lendfers.:

    geweldig leuk allemaal ,
    geniet ervan,groetjes
    paul.

  • 07 November 2009 - 12:05

    Ben:

    Wij zijn blij weer iets van jou te horen ,en te zien dat je het zo naar je zin hebt.Leuk hoor die poema , wat een prachtig beest. Ik hoop dat je daar nog een mooie tijd mag beleven,liefs Ben.

  • 07 November 2009 - 12:18

    Bianca:

    Lieve Anique, het is echt mee genieten door de verhalen en de foto's, wat een schatje die Gato, maar vreselijk wreed wat hem is aangedaan. Ik dacht dat het park erg afgelegen was maar dat valt dus wel mee als je allemaal restaurantjes in de buurt hebt. Ik hoop dat je pizza nog warm was :-). Het is zo te zien ook nog wel een aardig groot team waar je mee werkt, dat is wel gezellig. Ik hoop dat je nog veel leuke dingen mag beleven. Veel liefs, Bianca, je tante

  • 07 November 2009 - 13:28

    Bert Hoekstra:

    Heej Niquejuh,

    Pizza's eten? Ben je net weg bij Kiko, vervolgens de halve wereld overgestoken en wat krijg je daar op je bord?
    Volgens mij kom je nog pizza's (maar dan wel ingevroren) op de Noordpool tegen...
    En dan krijgt Gato (lekkere) Stoeteltjes te eten! Heb je zelf nog geen cuj gegeten of zie je daar nu maar helemaal van af?
    Mede door die Stoeteltjes op het menu (?) ziet Gato er wel prachtig uit, zeg.
    Op één foto is ie op weg naar z'n eiland, schrijf je. Hoe gaat dat in z'n werk, want hij lijkt niet aangelijnd te zijn? Dat moet je de volgende keer maar eens uit de doeken doen, als je wilt.
    Is Lettie trouwens alweer heelhuids terug in het kamp?
    We hopen snel weer iets van je te vernemen, we genieten hier namelijk ook van al je avonturen.
    Veel moois en veel plezier.

    Heel veel liefs en dikke kus,
    je vader

  • 07 November 2009 - 14:38

    Piet Thijssen:

    Hoi Anique.
    Heb je riesverslagen gelezen je maakt daar nogal wat mee ,dat is wat anders dan post rondbrengen!
    Maar zo te lezen heb je het wel naar je zin en een nieuwe liefde(Gato)ha.ha...
    We blijven je volgen heel veel groetjes Piet en Josephina.

  • 07 November 2009 - 20:04

    Chris:

    Ahhhh...die Gato is toch wel the bomb. Wel stoer om zo een huisdier te hebben, maar het Lijkt me hier niet zo handig. Ziet er gezellig uit daar en het klinkt goed allemaal. Heimwee staat niet op het programma merk ik.
    Ik zou zeggen: Enjoy!
    grt Chris

  • 09 November 2009 - 15:34

    B@rt:

    Hee Anique,

    Eindelijk tijd gevonden om alle verslagen te lezen. Geweldig, ziet er allemaal even fantastisch uit.
    Wordt weer een mooie ervaring, benieuwd hoeveel fotoboeken het dit maal worden :)
    Nog 162 daagjes en dan zullen we het weten ;)
    In de tussenstijd zal ik Bloem zelf maar wat meer sponsoren, kunnen we dan weer een Warsteiner nemen.

    Groetjes,

    XXBB

  • 11 November 2009 - 15:15

    Desiree:

    Ey meiske,

    ff checken of ik wat verkeerd heb gedaan. Want zie mijn superrr lang berichtje er niet opstaan.

    Xsie Deeske

  • 11 November 2009 - 15:50

    Desiree:

    Ey Sjat,

    Ik had idd wat verkeerd gedaan, dus bij deze; poging 2 voor het opnieuw schrijven van mijn berichtje:) haha!

    Jeetje mup, als ik die verhalen van jou lees. Echt bizar en zo onwerkelijk voor ons!
    Geef die rot apen maar een tikje van mij. Want wie aan jou komt, komt aan mij hé;)!
    En wat is die Gato een prachtig dier zeg! Dat kan ik me goed voorstellen dat hij een plekje ik je hartje heeft veroverd;)!
    Ik hoop dat je van dat schattig beest nog lang mag genieten van de tijd die je daar bent.

    Fijn om te horen dat je een leuk team hebt. En dat je mensen om je heen hebt hebt die je beschermen en waar je veel plezier mee hebt. En zo'n lekker gekke mensen sluiten natuurlijk ook goed bij jou aan hé:), haha (Zo als ik op de Halloween foto kan zien;)!

    Ey meiske, ik wil je nog heel veel en mooi avontuur daar wensen.
    Veel plezier en geniet van al het moois wat je daar mag beleven;)!!

    Laten je die pannekoeken met banaan en die pizza's maar goed smaken! En denk maar af en toe aan mij als je zo'n heerlijk smullend hapje neemt:) haha!

    Maar missen doet deze gekke sjup jou wel...heel veel zelfs;)!
    Maarja des te meer heb ik om naar uit te kijken. Want over een aantal maandjes ben je weer terug en kunnen we weer samen lekker gek doen, haha:)! Maandjes "dit zeg ik maar, want dan klinkt het minder lang" haha;)!!

    Hou je goed meis, en pas goed op jezelf!!

    Dikke KUS Deeske

  • 12 November 2009 - 15:38

    Klaas:

    Eindelijk een reactie van je grote fan. Eerst maar even aapjes kijken. Gato heeft een goede smaak (stroetels). Prachtig dier, maar vreemde mensen die zo omgaan met dieren. Je hebt ook leuke foto`s en een gezellig groep.
    Lekker pannekoeken met suiker en banaan (heerlijk). Maar dat ongedierte lijkt me verschrikkelijk. Apen daar maak ik gelijk korte metten mee. Maar daarom is het ook een geluk dat ik er niet bij ben (dierenvriend). Voorlopig maar even geen vrienden of gaan trouwen: Hij knoopte een strop van wat touw.
    Ze was wel een heks, toch werd zij zijn vrouw.
    Ze wisselden ringen en toen kwam de kus.
    Hij hing toen vrijwillig zijn hoofd in de lus...
    Groeten van Klaas XXX

  • 15 November 2009 - 12:17

    Connie Crabu:

    Hey Anique, wat leuk om je zo te volgen!
    Zo geweldig wat je daar allemaal meemaakt, en wat 'n mooie foto's! :D
    Geniet van alles wat op je pad komt. Hou je goed, geen gekke dingen doen hè en ik blijf je zeker volgen.

    Liefs vanuit 'n herfstachtig Sittard

    xxx Connie (TNT BUBA)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Villa Tunari

Niquejuh en America del Sur

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2010

De thuiskomst

10 Mei 2010

Terugreis is begonnen...

02 Mei 2010

Terug in Bolivia :)

28 April 2010

Machu Picchu

22 April 2010

Mijn verjaardag
Anique

¡Bienvenido! heey iedereen, toch maar 'n poging om jullie 'n beetje op de hoogte te houden van mijn reis door Zuid-Amerika. Ik benadruk 'n POGING, want misschien komt er weer helemaal niets van terecht en laat k slechts 1x in de 3 maanden iets van me horen... Maar goed, 20 okt vertrek ik samen met Lettie naar Santa Cruz, Bolivia om daar in de 'buurt' (als 'n 12u rijden met de bus) aan de rand van 't oerwoud vrijwilligerswerk te gaan doen in 'n soort van dierenopvang (voor de geïnteresseerden: intiwarayassi.org). Daarna ga ik, vooralsnog in m'n uppie, Bolivia, Peru, Chili en Argentinië verkennen.

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 109918

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 20 Februari 2017

Peru otra vez!

26 Januari 2016 - 08 Maart 2016

Back to Peru!

08 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Anique in Afrika

31 December 2013 - 05 April 2014

Anique a Peru 3

04 Januari 2013 - 02 April 2013

Anique a Peru2

02 Maart 2012 - 18 April 2012

Anique a Peru

25 Augustus 2010 - 10 Mei 2011

Nikie goes NZ

20 Oktober 2009 - 13 Mei 2010

Niquejuh en America del Sur

Landen bezocht: